Wij werken alleen met een gespecialiseerde bezorgdienst die met veel zorg het product aflevert. Voorafgaand aan de bezorging nemen wij contact op, behalve bij kleine pakketjes. Verzoeken met betrekking tot de bezorging kunnen bij ‘bestelnotities’ op de afrekenen pagina doorgegeven worden, waar mogelijk houden wij daar zoveel als mogelijk rekening mee.
Bezorging tot aan de deur? Geen probleem.
Onze bezorgdienst bezorgd het product tot aan de deur begane grond. Waar mogelijk in verband met tijd en gewicht helpt de chauffeur, maar hij of zij is dit niet verplicht. Indien je zeker wilt zijn van bezorging op etage, is dat op aanvraag mogelijk tegen meerkosten. Stuur hiervoor een e-mail naar info@bloemenzonderwater.nl met locatie, product en foto’s van doorgangen. De bezorgtijd kan dan iets langer zijn dan dat je van ons gewend bent.
Wanneer kan je het product verwachten?
Wij streven er naar om het product zo spoedig mogelijk af te kunnen leveren, hiervoor houden wij een termijn aan van 1 – 7 werkdagen. Mocht de bezorger je niet thuis treffen en kan het niet bij de naastgelegen buren afgeleverd worden, dan kan het zijn dat aan een tweede bezorgpoging kosten verbonden zijn.
Kan het zijn dat het boeket anders geleverd wordt dan de productfoto?
Al onze boeketten worden op maat met de hand gebonden. Hierdoor kan het zijn dat een bepaalde bloem wat lager of hoger is verwerkt dan op de productfoto. Dit boeket wordt gebonden en indien gewenst op maat afgeknipt. Boeket kan je eventueel los halen van het touwtje indien dit mooier staat in de vaas. Indien er een boeket + vaas combinatie wordt besteld zullen de stelen op lengte worden geknipt van betreffende vaas. Heb je andere wensen? Laat dit ons dan zeker weten door het opmerkingen veld in te vullen!
Indien het enkele product groter is dan onze bezorgdienst mee kan nemen zullen wij contact opnemen om naar een passende bezorgmogelijkheid te kijken. Hier kan een meerprijs aan verbonden zijn maar hiervan stellen we je uiteraard vooraf op de hoogte.