Heeft u en vraag?Bekijk hieronder de meestgestelde vragen:
FAQs
Zijdebloemen
Ja – Als je naar onze shoppagina van de zijdeboeketten gaat staat hier de mogelijkheid ‘make your own’ tussen. Door te beschrijven wat je wensen zijn gaan onze bloemstylisten voor je aan de slag om een prachtig boeket te maken voor in een mooie, stoere of chique vaas.
Ja – Onze boeketten worden gemaakt en geschikt op de vaas die door jou gewenst is. Heb je al een vaas? Ook dit is geen probleem. Neem contact op of laat bij de bestellingen de afmetingen achter van jouw vaas zodat we hem hier naar kunnen schikken. Zo past het altijd.
Ja – Wij maken graag een afspraak om op locatie het zijdeboeket op te steken en/of te plaatsen zodat het helemaal naar wens is. Dit is mogelijk bij een besteding vanaf €599,-. Afhankelijk van de afstand zullen wij een kleine vergoeding rekenen voor de onkosten. Neem telefonisch contact op om een afspraak te maken, tot snel?!
Ja – De zijdebloemen zijn een uitkomst voor mensen met allergieën. Vaak wordt dit veroorzaakt door stuifmeel van grassen, planten of bomen. Onze zijdebloemen hebben dit stuifmeel niet zodat u optimaal kan genieten.
Ja – Dat is voor ons geen probleem. Wij hebben al meerdere opdrachten mogen verzorgen in verschillende landen. Voor dergelijke mogelijkheden hebben we graag telefonisch contact. Wij zijn telefonisch bereikbaar op: 0103220606
Ja – Onze stylisten kijken graag met je mee. Dit kunnen wij doen op verschillende manieren. Het is mogelijk om verschillende foto’s van de ruimte te mailen, we plannen en videogesprek in of komen gezellig een kop koffie bij je drinken en bespreken de laatste trends en mogelijkheden.
Ja – Wij binden het boeket op die manier dat hij zijn vorm behoud tijdens het verzenden. Het touwtje wat om het boeket is gebonden kan je afknippen wanneer het een transparante vaas is. Wanneer het geen transparante vaas betreft kan je indien gewenst ook het touwtje laten zitten, dit is afhankelijk van hoe hij in de vaas staat. Beide is dus mogelijk.
Ja – Bij ons is dit mogelijk. Het geheim van dit succes is zijde. Dit prachtige product heeft zich de laatste jaren uitmuntend ontwikkeld in kwaliteit waardoor het de vergelijking met verse bloemen aankan. Door onze jarenlange kennis en expertise hebben wij afspraken met A-leveranciers die dan ook het mooiste zijde kunnen leveren.
Nee- Doordat wij uitsluitend werken met zijde van de leveranciers die de beste kwaliteit leveren, staan wij volledig achter ons product.
Ja – Het water verversen hoeft bij Bloemen Zonder Water niet. Wij adviseren om het zijdeboeket eens in de drie maanden af te stoffen met een plumeau/droogdoek of halfjaarlijks even buiten te zetten op een plekje waar het zachtjes waait en droog is.
Zijdeplanten
Ja – Onze kunstplanten gaan namelijk niet dood, zijn een uitkomst voor mensen met allergie voor pollen, zijn niet van echt te onderscheiden en zijn nagenoeg geheel onderhoudsvrij.
Ja – Om de beste kwaliteit van je kunstplant te behouden, is het aan te raden om hem eens in het kwartaal schoon te maken. Vaak belandt er stof op de bladeren van de planten en dit ontneemt de realistische uitstraling, wat uiteraard zonde is.
Het schoonmaken kan je simpelweg doen doormiddel van een droge doek en/of Swiffer. Let op; gebruik geen water of stofzuiger om de kunstplanten schoon te maken.
Ja – Zorg ervoor dat je kunstplant recht en op de gewenste hoogte in de sierpot staat. Vervolgens vul je de sierpot op met bijvoorbeeld zand, boomschors of hydrokorrells. Let op; gebruik geen aarde!
Ja – Bij de meeste van onze planten zijn de stelen gemaakt op ijzerdraad. Op deze manier kan je altijd de bladeren naar eigen wens buigen en vormgeven.
Ja – Er zijn kunstplanten die tegen alle weersomstandigheden bestendigd zijn, dit is echter niet bij alle planten het geval. Zoek je specifiek planten voor buiten, dan is dit geen probleem. Neem contact met ons op en wij presenteren je graag alle planten voor buiten.
Ja – Alhoewel de benaming op meerdere manieren gebruikt kan worden staat bij ons nep planten als product waarvan direct gezien kan worden dat het geen echte is. Deze verkopen wij dan ook niet. Hierdoor werken wij uitsluitend met kunstplanten van de beste leveranciers die de vergelijking aan kunnen met natuur echte planten.
Ja – Vaak hebben deze ruimtes weinig natuurlijk zonlicht en is het vochtgehalte erg hoog waardoor echte planten hier bijna niet tegen bestemd zijn. Onze kunstplanten zijn dit wel! Ze blijven doorlopend groen en dus erg sfeervol.
Nee – Gezien iedere klant zijn eigen plekje heeft voor de plant en zodoende ook iets lager of hoger wil omdat dit beter staat, laten wij dit vrij. Indien gewenst kunnen wij in overleg wel de plant voor je bevestigen in de pot.
Business Flowers
Ja – Wij raden seizoen wissels aan omdat wij onze bloemstukken dan specifiek met o.a. seizoenbloemen kunnen opmaken en dit vaak het beste effect geeft bij het jaargetij. Indien de wens is om het bloemstuk maandelijks of om het halfjaar te wisselen is dit uiteraard ook geen probleem, ook dan proberen we ons te richten op de seizoenen van de periode waarin het bloemstuk staat.
Nee – Omdat vaak de potten al een hele aanschaf is nemen wij deze voor onze rekening en bieden wij een totaalprijs aan waarin de pot met bloemstuk wordt geleverd. Het bloemstuk wordt dan naargelang de afgesproken periode gewisseld.
Ja – Onze Business Flowers zijn eigenlijk voor de zakelijke klant maar kunnen ook bij u thuis komen te staan. De enige voorwaarden die we hiervoor stellen is dat wij maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot en met 17:00 bij u binnen kunnen lopen zonder afspraak om het bloemstuk te wisselen.
Nee – Gezien onze bloemstukken op maat gemaakt worden en in bruikleen stellen, is niet voor elk bedrijf onze service mogelijk. In sommige ruimtes kan het erg snel vies worden of hangt een bepaalde geur waar wij onze bloemstukken dan niet voor de wissel aan kunnen bieden. Daarnaast zijn wij regio gebonden en gaat een nieuwe aanvraag altijd in overleg.
Webshop bestellingen
Ja – Afhankelijk van de locatie komen wij zelf bij u langs om het juweeltje af te leveren. Indien de locatie buiten onze regio is of onze bezorgers zijn vol gepland versturen wij het met een verzendorganisatie. Hierbij kunt u denken aan DPD, PostNL maar ook andere verzendorganisaties sluiten wij niet uit.
Ja – Je bent van harte welkom om jouw bestelling op te komen halen. Aan de hand van jouw bestelling zal er contact opgenomen worden om een datum en tijd te plannen bij onze vestiging in Vlaardingen.
Ja – Zodra wij de bestelling binnen krijgen proberen wij direct voor jou aan de slag te gaan. Wij houden je op de hoogte van de vorderingen en laten het weten zodra wij het komen bezorgen/versturen. Indien het pakket verstuurd wordt is hij te volgen met de Track & Trace van de verzendorganisatie.
Ja – Zodra het boeket, plant of vaas beschadigd is door ons toedoen kan het product geretourneerd worden. Voordat wij het product verzenden lopen wij alles in zijn geheel na. Gezien de producten maatwerk zijn en specifiek op bestelling voor u gemaakt worden, gaan alle andere retourneringen in overleg.